Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Barn/familierelatert > Jobbe hjemmefra

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25-01-2011, 16:46
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Det er veldig aktuelt for oss til høsten i alle fall!

Vi kommer antakelig i den situasjonen at pappamannen er ufør med delvis mulighet til å ta seg av barn, men ikke helt alene. Om jeg jobber hjemmefra kan jeg få tjent litt ekstra penger, samtidig som pappamannen har Ludvik (og delvis Petter) med mulighet for at jeg overtar når han plutselig trenger det.

* Martine begynner på skolen, de har dag fra 9 til 13:30 hver dag
* Petter fortsetter i barnehagen 60% som nå, "full" dag ons, tor og fre
* Ludvik blir hjemme
* Pappamannen blir hjemme med uføretrygd
* Jeg blir hjemme i permisjon uten lønn, med litt hjemmesøm og kanskje healing. Sper på med ekstravakter som sykepleier om vi trenger det.

Med ingen SFO (=nesten 2000,- pr mnd spart), 60% barnehage (koster ca. 1700,- pr. mnd) og Ludvik hjemme (sparer barnehageplass, får 3300,- i kontantstøtte) og tre barnetrygder tror jeg vi så vidt skal få det til å gå rundt med avdragsfrihet på lånet. Men litt ekstra må jeg få inn for å ikke måtte snu på hver krone...

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:46.

HOVEDSIDER