Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Utenfor Tema > Andre tema > Hus , hjem og hobby > Hobbykroken

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03-11-2014, 00:14
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard Hobbier?

Ja, har dere noen fritidssysler som dere er opptatt av akkurat nå?

Jeg har hatt håndarbeidssperre i et års tid nå, men har veldig lyst til å ta opp strikking igjen nå til vinteren

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Gammel 03-11-2014, 13:19
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Jeg strikker litt om dagen, ellers er det ganske travelt opp med barn og dyr her i huset/hagen

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Medlemmer som liker fjummsi sin Post:
CarinaNV (06-11-2014)
Gammel 04-11-2014, 00:34
Alexandra sin avatar
Alexandra Alexandra er offline
Senior Member

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,258
Alexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond reputeAlexandra has a reputation beyond repute
Standard

Strikke strikke strikke og skrive skrive skrive. Er veldig opptatt av begge deler.
CarinaNV (06-11-2014)
Gammel 04-11-2014, 11:47
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Rydde, regnes det som hobby?? I alle fall føles det som om det okkuperer 90% av dagen til tider

Jeg er ganske aktiv med yoga for tiden, det føles godt. Ellers går det mest i unger, prøve å se noen venner, og mannen.

Men jeg er jo veldig glad i å sy, lese, strikke, tegne, ta bilder, synge, være aktiv...det er i grunnen mye som står på lista men som ofte må vike.

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Medlemmer som liker petunia sin Post:
CarinaNV (06-11-2014)
Gammel 05-11-2014, 10:30
Ellen Ellen er offline
Senior Member

Meldinger: 339
Ellen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud of
Standard

Kan skolen og håndballen til barna passere?
Jeg sitter i styrt i håndballgruppa (som økonomiansvarlig) og det er mye jobb (to til tre kvelder i uka med bilag og regninger). I tillegg er det vakter i hallen og kjøring til og fra kamper.

Jeg greide jo også å bli med i FAU på eldstemann sin skole, og der har vi også noen små prosjekter som krever tid...

Ellers prøver jeg å lese bøker og strikke litt...

F 2000
V 2003
Svar med sitat
Medlemmer som liker Ellen sin Post:
CarinaNV (06-11-2014)
Gammel 05-11-2014, 19:35
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Jobb, unger, hverdag (lekser, middag/matlaging, rydding/husarbeid osv) og ungenes aktiviteter tar nok det meste av tiden - men jeg er glad i å ha en finger med i det meste, og har sikkert nevnt det før, men jeg er altså:
* rådgiver i 4H
* leder i den lokale hornmusikken
* styremedlem i koret til mellomste
* i aksjonsgruppe for ny barnehage i bygda
* i ansvarsgruppe ifbm klubbrenn i bygda (langrenn - når det er snø)
* klassekontakt i eldste's klasse

Joda, jeg øver meg på å si nei...

Ellers spiller jeg jo da saksofon i hornmusikken, trener fast hver mandag (organisert kondisjon/styrke-trening lokalt her i bygda), prøver å gå turer i skog/fjell, og har nå bestemt meg for å lære å hekle! Ene jobben jeg har er mye stillesitting, og mange der strikker. Jeg har tenkt en stund på å lære meg å hekle, så nå er vel tiden for det. Og har jeg mye fritidsproblemer etter alt dette er i boks, så har jeg et tonn bilder som skal sorteres, limes i album, lages fotobøker, oppdatere babybøker osv...

Åsså har jeg en haug bøker jeg skulle lest da...
CarinaNV (06-11-2014)
Gammel 05-11-2014, 23:08
Belladonna sin avatar
Belladonna Belladonna er offline
Moderator

Sted: Trøndelag
Meldinger: 8,169
Belladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond reputeBelladonna has a reputation beyond repute
Standard

FAU her også, nesten hvert år faktisk.. I 5.klassen er de bare 3 elever, så det blir to år på og et år fri. Er 4.året jeg er med nå, 2.året som klassekontakt (er så få elever på skolen at både klassekontakt og vara er med på alle møter og bidrar likt på det som er å stille opp på). Har vært kasserer et år, og i fjor var jeg sekretær. Tror jeg er det i år også...
Akkurat nå driver vi og utbedrer uteområdet på skolen. Fikk først 50 000,- fra bygdalaget oppi bygda her (ble nedlagt), og så fikk vi innvilget 40 000,- fra Trondheimsregionens friluftsråd. Ei av foreldrene er landskapsarkitekt, så hun tegnet detaljerte tegninger av uteområdet, så skrev jeg og hun søknad og sendte inn. Pengene er øremerket en gapahuk (amfi-lignende sak, med trappetrinn for å sitte på og tak over og vegger på tre sider) med bålplass, utkikkstårn, fuglekasser og utbedring/ utjevning av sti og området rundt en bekk. Ungene bor nedi den bekken store deler av året, så planen var å rydde opp og gjøre området rundt bekken finere. Er jo så mange pappaer oppi her som har traktorer og gravemaskiner og det som er, så var ikke noe problem å få i dugnadsfolk. Nå er gapahuken straks ferdig

Kan forresten prokrastinering defineres som hobby??

Lillegutt jan -04
Lillebror apr -06
Mini okt -10
Svar med sitat
Medlemmer som liker Belladonna sin Post:
CarinaNV (06-11-2014)
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:29.

HOVEDSIDER