flere som tok MMR-vaksinen litt senere? hva gjør dere med vaksine nummer to?
Det lurer jeg på? Utsetter dere denne også noe, eller tar den når den tilbys, i sjette klasse er det vel? For oss blir det aktuelt å ta stilling til dette neste skoleår.
__________________ The child must know that he is a miracle, that since the beginning of the world there hasn't been, and until the end of the world there will not be, another child like him.
-Pablo Casals-
Vi utsatte på gutta. Fra 15 mnd til litt over to år. Så jeg tror ikke vi utsetter den neste egentlig. Greit å gjøre det samme som de andre i klassen Men hadde vi utsatt mye mer, så tror jeg det hadde vært mer aktuelt å utsette den også - men det vet jeg ikke. Ville spurt helsesøster (det vil si at jeg kanskje vet det om ikke alt for lenge )
-Pablo Casals-
takk for svar, Alexandra ... hvor gammel var han da han fikk første vaksinen?
__________________ The child must know that he is a miracle, that since the beginning of the world there hasn't been, and until the end of the world there will not be, another child like him.
-Pablo Casals-
Han var mellom 18 måneder og 2 år. Vi husker ikke helt. Hadde en heftig diskusjon i heimen, men jeg ville at han skulle ta den. Litt for store konsekvenser å ikke gi den. Jeg har en venn som fikk kusma som ungdom, og han har ikke barn - for å si det sånn. Ikke for å starte en vaksine-debatt.