Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Skravlesiden > Frustrasjonshjørnet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-11-2014, 09:43
Humla Humla er offline
Junior Member

Medlem siden: Nov 2014
Meldinger: 1
Humla is on a distinguished road
Standard Barnehagen ønsker møte.....

I går da jeg skulle hente min kjære datter på 20 mnd i barnehagen ble jeg overrasket. Det eneste de har gjort de drøye 3 mnd hun har gått der er å skryte, men i går ønsket de et ekstra møte(de har kun ett møte i året og det er til våren), årsaken var at de ønsket å snakke med meg om at hun kaster mat og ting. Er dette virkelig et stort problem? Er ikke dette normalt? De skulle være to ansatte pluss leder på møtet. Jeg blir jo ganske bekymret og har tenkt masse på dette. Derfor spurte jeg i dag om det var kun dette med kastingen som sto på dagsorden, men det kunne hun ikke svare på, hun visste ikke. Hun hadde bare sett en lapp om at det skulle være møte da hun kom på jobb. Dette til tross for at leder i går sa at de to andre og hun hadde snakket om det.... Jeg blir bekymret, jeg har jo også hørt at barnehager har informasjonsplikt til foreldre, derfor rart om møtet skulle dreie seg om noe annet. Vi har et godt hjem, hun har alltid rent tøy, mye tøy, sunn mat og er i godt humør. Jeg har flere fagpersoner i familien som alle sier hun er et normalt barn, men ligger langt frem i utviklingen. Jeg kan virkelig ikke forstå dette.... frustrert...
Svar med sitat
Gammel 12-11-2014, 22:47
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 15,133
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Så guffent med slike uventede innkallinger. Og ganske uproft, synes nå jeg. Det er ikke gjort på en god måte når du føler deg slik nå. Lykke til, så håper vi bekymringene er overflødige

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og Ludvik (sept-10)
Svar med sitat
Gammel 12-11-2014, 23:36
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Ikke noe god måte å bli møtt på... har møtet vært i dag? Hvordan har det gått?

Dance like no one is watching!
Svar med sitat
Gammel 17-11-2014, 14:03
karimor karimor er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Nord-Vestlandet
Meldinger: 1,551
karimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond reputekarimor has a reputation beyond repute
Standard

Skjønner at du syns det er ubehageleg og litt uventa, men møt opp med så åpent sinn som du klarer!

Du og barnehagen har jo felles interesser og mål om at barnet ditt skal ha det best mulig når ho er i barnehagen, og møtet bør dreie seg om akkurat det!

Kanskje er det ein ganske udramatisk grunn til at dei ønsker eit ekstra møte. Håper du syns møtet gikk bra, hvis det allerede er unnagjort!
Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:19.

HOVEDSIDER