Vis ett enkelt innlegg
Gammel 03-07-2012, 19:27
petunia sin avatar
petunia petunia er offline
Senior Member

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 2,559
petunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud ofpetunia has much to be proud of
Standard

Jeg er nok på linje med deg her, Ingrid.

Jeg har ingen problemer med å snakke åpent og uproblematisk om sex med barna, og de får saklige svar på det de lurer på. Men jeg tenker vel at de trenger da ikke se på selve akten for at de skal se at man kan ha et avslappet forhold til sex, eller for at sex ikke skal bli et tabu! Tabu blir det først når man prøver å unngå temaet, og ler eller fleiper det vekk eller stotrer i vei og har problemer med å uttrykke seg. Da tenker jeg at man viser barna at her ligger det noen store tabuer. Ved å informere barna om at det er noe som mamma og pappa har sammen, synes jeg man viser dem at sex er en ting mellom to mennesker som elsker hverandre, og som bare er mellom dem. Og at det er viktig å respektere disse grensene. Det har da ikke noe med tabu å gjøre?

Dance like no one is watching!
Svar med sitat